úterý 28. listopadu 2006

Čas

Dnes! Dnes jsem se konečně zastavila a nekompromisně rozhodla přispět novým vpiskem. Nemohu totiž uvěřit vlastním očím... Poslední příspěvek je ze 20. října a za pár dní už začne prosinec!

Ten čas tak strašně letí… Den za dnem, týden za týdnem se střídají s neobyčejnou rychlostí. Když se tak ohlížím, s hrůzou zjišťuji, jak málo jsem se věnovala tomu, čemu jsem skutečně chtěla. Zvláštní. Kam se poděl můj volný čas??? No, přiznávám, že drtivá většina mého času je stravována školou, úkoly a učením. Ale co ten zbytek? Volná odpoledne, večery, víkendy… Jako by mi život unikal mezi prsty a já jej nedokázala sevřít a zachytit tak každý okamžik. Tolik času zbytečně promarním nad hloupostmi. Proč jen se stále nedokáži přinutit a začít skutečně plnohodnotně žít?

Žádné komentáře:

Okomentovat