pátek 20. října 2006

Portrét

Tenhle portrét na mě opravdu zapůsobil. Vyzařuje pohodu a klid. =)

2 komentáře:

  1. Jestli na tebe tento portrét působí pohodou a uvolněním, nic proti tomu. Vůbec tě neznám, narazila jsem na tvůj blog náhodou, ovšem dle názoru se poznají lidé. Dívka na obraze je jistě zahloubaná do knihy, kterou právě čte, ale musím se zamyslet nad jejím způsobem sezení. Dívka/žena sedí kultivovaným avšak škrobeným způsobem, který ve mě vyvolává neklid, strnulost, bolest krku. I tmavé pozadí je velmi temné až trochu depresivní, autor sem jistě mohl zahrnou krajinu, sluníčko. Ale přeci jenom, se snažil zachytit atmosféru soudobého života a společnosti (soudě podle jejích šatů.)Z tvého názoru usuzuji, že stále bloudíš a nevíš kam se pořádně zařadit. Asi jsi i trochu konzervativní ráda by si měla něco za sebou. Ale chtěla bych ti poradit nic se nemá uspěchat a zbytečně lámat přes koleno. Toť vše co jsem ti chtěla říci. Jsem studentka prvního ročníku psyhologie na vysoké škole a učím se vnímat člověka a vyčíst z jeho způsobu vyjadřování a myšlení to pravé JÁ. Dej mi vědět, jestli jsem alespoň něco uhádla z tvého vnitřního JÁ.

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že ses docela trefila. =) V jisté oblasti stále ještě bloudím a hledám pro mě tu nejpřijatelnější cestu. A možná jsem i konzervativní, ale to je jedna z vlastností, na nichž pracuji. Vůbec teď celkově procházím pár změnami, takže je pro mě těžké to momentálně posoudit. Děkuji za reakci

    OdpovědětVymazat