neděle 17. listopadu 2013

50 důvodů, proč být veganem



Proč?
  • protože jsem otevřela oči
  • protože nikdo nemá právo odebrat dítě od matky
  • protože mlíčko patří telátkům, stejně jako maminčino mlíčko patří mně
  • protože preferuji lásku před chutí
  • protože si mezi zvířaty nevybíráme - nechme žít všechna zvířata
  • protože každý život je vzácný
  • protože duše zvířete je stejná jako má
  • protože zvířata tu žijí s námi, ne pro nás - všichni jsme pozemšťané
  • protože jim tluče srdce stejně jako mně
  • protože jejich němé výkřiky moje srdce slyší
  • protože já jsem hlas za němé
  • protože život zvířete má stejnou cenu jako můj
  • protože nechci vyrůst na smrti jiných
  • protože nechci podporovat nadprodukci živočišných potravin za cenu hladovění a smrti ostatních lidí a zvířat
  • protože veganství uchová zemi pro mnoho generací

Na dráhu veganky jsem se zatím nevydala, ale rozhodně už nespořádám všechno, co mi kdo naservíruje. V obchodě si potraviny pečlivě vybírám a v restauraci si objednávám v souladu se svým vnitřním přesvědčením.

Těchto 15 důvodů jsem vypíchla, protože mě hodně oslovily. A třeba to i někoho přiměje k zamyšlení. :)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jj ... ;) Kdyby to aspoň bylo jako dřív, že si rodina chovala jednu krávu a pár slípek. Od krávy si brala mléko, když měla mladé, a od slepic vajíčka. Dnes už to tak ale není. Slepice mají hrozné podmínky, krávy mají hrozné podmínky ... navíc to nepřetržité umělé oplodňování, aby je mohly dojit denodenně, bez přestání. To je fakt nechutný. :/
      Mléko z mlékomatu mi fakt chutná, ale když si pak představím ten proces, než se dostalo ke mně do láhve .... :/

      Vymazat
    2. Však ale už se dájí koupit i suroviny a jídlo, o kterém víš, odkud přesně pochází ;) Takže se to dá řešit i takhle. Taky nesouhlasím s nelidským zacházením se zvířaty a proto mě těší, že poslední dobou jdou lidi trochu do sebe a začínají si uvědomovat své okolí ;)

      Vymazat
  2. Martinko, se slepicema a kravou by sis stopro hledala nove bydleni :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhodou ... on je z vesnice, měl by pro to pochopení :D

      Vymazat
  3. Jsem rád, že jsem dnes po mnoha letech finančního útlumu dostal půjčku od této legitimní společnosti, a byl jsem v tomto procesu roztržen, dokud jsem se nesetkal s touto velkou paní paní Kaylou Abubakerovou, která mi pomohla s půjčkou 1 000 000,00 EUR, a všichni Žadatelé o půjčky by se měli obrátit na tento firemní e-mail: prostřednictvím (financierlibertycapitals@gmail.com) nebo Whatsapp + 1207-408-7564

    OdpovědětVymazat