středa 26. června 2013

Mix it



Žili, byli dva kamarádi, spolužáci z vysoké školy. Jednoho dne dali hlavy dohromady, trochu se inspirovali v zahraničí a vznikl nový podnikatelský plán - Mix it.

Tento projekt potěší všechny milovníky müsli, cereálií a zdravých snídaní. Jeho tvůrci svým zákazníkům nabízí nejen chutné a kvalitní suroviny, ale také zábavu při míchání vlastních směsí a nápadité tubusy, ve kterých se müsli dodává.

A co všechno že tedy páni z Mix it nabízejí?

Já jsem si před pár dny objednala svůj první tubus - Cvičme v rytme! A dnes už na mě čekal k vyzvednutí v plzeňské čajovně Seraf. Tubus je opravdu moc hezký a praktický. A na snídaňové zobání se těším. =)

4 komentáře:

  1. Asi se tomu budu muset mrknout na zoubek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkni :) Už jsem svojí směs ozkoušela a chutná výborně. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dej vědet, až budeš příště objednávat ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro sebe v dohledné době zřejmě objednávat nebudu... Mám ještě skoro celý tubus a navíc jsem začala snídat bílý jogurt s vločkami. Ale možná nějaký pořídím jako dárek.

      Vymazat