neděle 26. května 2013

Tomáš Klus



- český zpěvák, autor písní, příležitostný herec, bývalý vrcholový sportovec a loňský zlatý slavík

Protože se stal novou posedlostí mojí spolubydly, chtě-nechtě ovlivnil i mě. Pokud si chcete přečíst nějaká obecná fakta o jeho životě, píše o něm wiki. Pokud se ale chcete dobře pobavit a od srdce zasmát, má svoje webovky, kde svým příznačným stylem vyplnil rubriku O mně aneb (psáno jeho vlastními slovy) "další pokus, jak jednadvacet let vměstnat do tří až sedmi odstavců..."

Jeho písničky se mi líbí.
Jeho texty mě baví.
Jeho slovní hříčky, neotřelé kombinace a ohýbání češtiny mi velmi imponuje.
Ještě víc mi ale imponují jeho názory a způsob, jakým smýšlí o životě.

Show Jana Krause 5. 4. 2013:

Kraus: "Teď jste vlastně ... kromě slavíka ... tak jste v takovým šťastným období i osobním, že jo?"
Klus: "No, to jó nó ... já kvetu ... musim říct."
Kraus: "Já furt čtu, jak jste šťastnej ..."
Klus: "Ale to je na tom to .. jakože to lidi zaráží. Že člověk v dnešní době vlastně může být šťastný. A přitom je to tak jednoduché ... "
Kraus: "No, tak jednoduchý ... Můžete mně říct ten recept jednoduchej?"
Klus: "No. Dovolit si to."
Kraus: "Dovolit si to?"
Klus: "No, skutečně."
Kraus: "No, dobře. Ale tak kdybyste mě malinko naved. Co bych si moh dovolit?"
Klus: "No, prostě si přestat řikat, že když maj problémy ostatní, tak že není divné je nemít. Poněvač vono jako ty problémy si člověk dělá většinou sám. Dnešní člověk většinou trpí tím, že nemá čím trpět."

Žádné komentáře:

Okomentovat