sobota 18. května 2013

Oštítkováno

Pro lepší přehlednost jsem se rozhodla využít další miniaplikaci, kterou umožňuje blogger.com. Dřív mi to přišlo zbytečné, ale před pár dny jsem k tomu tak nějak svévolně dozrála.
Každý článek bude označený příslušným štítkem (případně vícero). Každý štítek pod sebou sjednotí tématicky-stejné články. A všechny štítky budou uvedeny v pravé liště. Takže po rozkliknutí jednoho se rozbalí všechny články spojené tímto štítkem. Jak jednoduché a praktické.


Protože trávím celý rok ve Španělsku na Erasmu a protože na mně život tady zanechává nezapomenutelné stopy, zaslouží si samostatný štítek s názvem España.

Další věnuji všem článkům, které mají jakoukoliv spojitost s jídlem a stravováním (K snědku). Proč, to vysvětlím v článku příštím.

Jednotlivé štítky mám i pro knihy, které jsem přečetla a ráda bych na ně upozornila (K přečtení), filmy nebo seriály, které jsem viděla a něčím mne zaujaly (Ke shlédnutí) a pro muziku, která lahodila mým uším nebo mě oslovil její text (K poslechu).

Jeden štítek sjednotí články týkající se kulturních akcí a všelijakých zajímavých projektů (Děje se).

Některé články by měly vést k zamyšlení nebo přímo upozornit na určitý problém naší společnosti (PROBUĎME SE). Jiné jsou spíše duchovního ražení (Duchovno).

Poměrně hodně příspěvků lze jednoduše označit za můj vlastní výplod (Vlastní zamyšlení). Zbytek, co nebude možné nikam zařadit, hodím pod štítek Ostatní.

Žádné komentáře:

Okomentovat