středa 16. dubna 2008

Pondělní adrenalin

Předchozí příspěvek jsem tvořila průběžně celé odpoledne. Opravdu jsem se nesnížila k tomu, abych pouze tlumočila slova jiných. Ne. Já jsem děj knížky převyprávěla vlastními slovy. Sáhla jsem do svých zásob pro nové, originální věty. Zpaměti popsala charakter jedné z postav. Pak jsem na youtube zkoukla všechna videa o krysařovi a odkaz na jedno jediné přidala za text. Prolistovala jsem google a vybrala tři nejzajímavější fotky. Pak jsem si s ulehčením, že už to mám hotové, vydechla. Zvedla prst. A jediným neprozřetelným kliknutím si vše nenávratně smázla.

Chvíli mi trvalo, než jsem to rozdýchala. Nakonec jsem se ale vzmužila a všechno napsala znovu. Troufám si dokonce tvrdit, že jsem si vybavila přesně každé slovo. Takže se ten zveřejněný příspěvek od původního neliší. Jediný (a dost markantní) rozdíl by se dal vypozorovat na mém krevním tlaku.

Žádné komentáře:

Okomentovat