neděle 9. března 2008

Maturitní ples

Od maturitního plesu uběhl už týden. A uběhl hrozně rychle. Pondělí jsem strávila přepočítáváním všech drobných, které na nás lidi naházeli. Jen tak pro orientaci číslo 6000 je, myslím, výmluvné až dost. Zbylé čtyři dny se nesly ve stejném - pomaturákovém - duchu. Ze všech stran a hlavně od profesorů jsme sklidily samá slova chvály, takže se pak v hodinách příjemně vzpomínalo.

Já jsem si svůj maturitní ples perfektně užila. Vychutnala jsem si předtančení i půlnoční překvapení, kterého jsme se jakožto maturantky samy zhostily. Zpětně mi ale připadá, že se všechno odehrálo příliš rychle (klasika - ty příjemnější chvíle v našich životech ubíhají neuvěřitelně rychle a ty špatné se vlečou a vlečou, až to vypadá, že nikdy neskončí). A na plese to všem slušelo, všechny měly krásné šaty a já si připadala taky neodolatelná. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat