sobota 24. února 2007

Obsluhoval jsem anglického krále

Tak tenhle film, natočený na motivy knihy Bohumila Hrabala, jsem viděla 16.2.07 v kadaňském kině Hvězda. Pokud se o něm chcete dozvědět více, doporučuji vynikající odkaz, který je v českém i anglickém provedení.

Na mě film skutečně zapůsobil. Z kina jsem vyšla plná intenzivních dojmů a nových témat k přemýšlení. Na jednu stranu jsem měla možnost sledovat postupné zrání malého ctižádostivého pikolíka a na druhou stranu krátkou epizodu dozrálého muže, který po letech strávených ve vězení hledá klid na osamělém místě. Šlo o dva navzájem se prolínající příběhy. O rozpůlenou životní cestu jednoho muže jménem Jan Dítě - "jehož štěstí bylo vždycky v tom, že ho potkalo nějaké neštěstí. " (jak pravil úvodní titulek)

Žádné komentáře:

Okomentovat