úterý 20. června 2006

Myšlenkové pochody

Dnes jsem si na vlastní kůži vyzkoušela, jak se člověk cítí, když mu spadne kámen ze srdce. Od pátku, kdy jsme psali závěrečnou písemnou práci z matematiky, jsem byla jako na trní. Tahle písemka mi měla rozhodnout výslednou známku. To by jeden nevěřil, jak taková "blbá známka z matiky" dokáže otrávit život. Už včera jsem se na písemku byla optat, ale odešla jsem s nepořízenou. A dnes jsme ke vší schválnosti měli matematiku až poslední hodinu. Od rána jsem neměla chvíli klid a s přibývajícími hodinami se stupňovala moje nejistota. V pátek jsem odcházela domů s pocitem dobře odvedené práce a když konečně vešla matikářka do třídy, byla jsem si téměř na 100% jistá, že jsem to zkazila... Zajímavé myšlenkové pochody... Naštěstí to dobře dopadlo a teď už se můžu v klidu těšit na prázdniny.

Žádné komentáře:

Okomentovat