neděle 26. ledna 2014

Bistro Satyr

Tohle vegetariánské bistro jsem si strašně moc oblíbila. =) Nejenže ho mám kousek (v ulici Kardinála Berana), ale především se v něm vždy výborně a dosytosti najím. Prostory jsou malé, útulné. Vládne tu taková rodinná atmosféra, řekla bych. Značný podíl na tom má jistě i velmi milá obsluha.

Abych se ale vrátila k tomu hlavnímu - stravování. Každý den mají na výběr ze dvou polévek a tří hlavních jídel. Porce jsou tu víc než štědré a ceny velmi rozumné - vzhledem k množství, kvalitě a výborné chuti.

Už 2x jsem si došla na dršťkovou polévku z hlívy ústřičné a o té bych mohla skládat básně. Od té pravé dršťkovky je chuťově k nerozeznání. Ale místo drštěk (což jsou předvařené předžaludky skotu) se do ní dává hlíva ústřičná (houba, která má všelijaké prospěšné a léčivé účinky). Pro mě osobně se tak ingredience nevábného vzhledu a nevalné chuti vyměnila za takovou, kterou zbožňuji - houby (na jakýkoliv způsob). Geniální jídlo.

2 komentáře:

  1. Na tuhle polevku slysim jen samou chvalu :) ja drstkovou polivku nikdy nejedla. Uz kvuli tem drstkam, ale s houbama to bych rada ochutnala. Houby ty ja rad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě na tu dršťkovku z hlívy vezmu, až ji budou mít. =)

      Vymazat