středa 9. dubna 2008

Co mě čeká a nemine

Počínaje dnešním dnem se definitivně rozjelo období závěrečných písemek. Jako první se psal zeměpis, který mám tímto jakožto nematuritní předmět nadobro z krku. Dnes proběhla maturitní písemka z češtiny. V těsném závěsu za ní (zítra) mě čeká závěrečná z francouzštiny a opakovací písemka na 20. maturitní otázku ze ZSV. A posléze (pozítří) se můžu těšit na čtvrtletní písemku z matematiky a ústní opakování šesti maturitních otázek z angličtiny. V pondělí se chystá závěrečná z latiny a nových šest maturitních otázek z angličtiny. V úterý je to další čtyřhodinová práce, tentokráte z jazyka anglického. Ve středu opakování. Ve čtvrtek čtyřhodinová práce z jazyka německého. A pak další a další opakování. Přátelé, jedeme do finále. Ode dneška mi zbývají 3 týdny do ukončení klasifikace. A pak to dělá cca 18 dní (včetně svaťáku) na přípravu, protože pondělí 19. května je můj den. ;-) Nuže, směle kupředu... s úsměvem a hlavou vztyčenou. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat