sobota 8. prosince 2007

Co se událo:

V pondělí jsem odevzdala seminární práci z angličtiny, na níž jsem se fakt nadřela...

V úterý se moje škola přidala ke stávce učitelů a aby nám to nebylo líto, naložila nám češtinářka požehnaně úkolů...

Ve středu chodil Mikuláš s čertem a protože jich rok od roku vídám čím dál tím míň, začínám mít vážné obavy o jejich další existenci...

Ve čtvrtek jsem prožila menší krizi v rámci srdečních záležitostí, ale to je do jisté míry spjato i s přecitlivělostí, která mě posledních několik dní sužuje...

V pátek se konal maturitní ples 6.F, já na něm oslavila narozky, dostala úžasné dárky (spojené s mými sklony k psaní), potkala spoustu známých, zatancovala si a střídmě zapila melancholii nad ne-příjezdem přítele...

V sobotu jsem se probudila za příjemného zvuku burácejícího vysavače, celý den měla hlavu jako střep a žaludek jako na vodě, čemuž přispěla má účast na výrobě cukroví...
_____________________________

Ale přestála jsem to všechno a hlásím, že jsem plně připravena čelit dalším hrůzám, jež si pro mě přichystal nový týden. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat