neděle 10. června 2007

Otevřeno

I Chomutov konečně ožil ! Tenhle víkend se konal Divadelní a hudební festival Otevřeno. Nabídka divadelních a hudebních představení byla pestrá, a tak jsem si vybrala jen to, co mě skutečně zaujalo.
V pátek jsme s holkama slavily v čajovně všechno možné... Péťa 18. narozeniny, Káťa řidičák, Andy cestu do Austrálie, já svůj život a zbytek si taky něco našel. No a v průběhu večera jsem se dostala i na náměstí, abych si poslechla Gaiu Mesiau. Muzika to byla vážně strhující a anglické texty prokládané čestinou neměly chybu. Chtěly jsme se ještě podívat do Kulisárny na Mňágu a Žďorp, ale nekonečná fronta nás odradila, takže zůstalo u postávání nedaleko s kelímkem točeného v ruce.
V sobotu mě zase Péťa vytáhla na koncík Wohnoutů. Tahle skupina mě ze začátku moc nenadchla, ale po živém vystoupení jsem změnila názor o 180°. Dvěma slovy - hráli peckově. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat