úterý 17. dubna 2007

Výlet do Prahy

Tuhle jsem byla s Péťou na výletě v Praze. A jelikož neutrácím za oblečení, udělala jsem si alespoň radost v knihkupectví. Po tom, co jsem důkladně prozkoumala celý obchod, mne něčím zaujala asi polovina z veškerých knih. Ale nakonec jsem z toho vykřesala knížky dvě. Jedna, psaná v angličtině, je zkrácená verze "The Three Musketeers" by Alexandre Dumas. A druhá radí "Jak porozumět svým snům". Přečetla jsem si teprve pár stránek z té o snech a některé informace mne opravdu zaujaly.

Zde jsem pro začátek vybrala ty, jež zní nejzajímavěji:
- Sny jsou komunikace našeho nitra s naším vědomím o tom, co je prospěšné pro nás jako celistvou bytost.
- Nepříjemné sny se často objevují tehdy, když mírnějším sdělením z našeho nitra nevěnujeme pozornost. Není-li slyšet ťukání na dveře, je nutné zabušit.
- Sen může probíhat na úrovni libovolného smyslu. Nejen zraku, ale i ostatních včetně chuti a čichu.
- Sny nám říkají, které z našich základních potřeb jsou či nejsou uspokojeny.
- Někdy se hovoří o tzv. velkých snech. Za velký lze považovat takový sen, který se buď shodně opakuje po několik nocí, nebo ten, který je vnímán jako obzvlášť živý.

Žádné komentáře:

Okomentovat