neděle 31. prosince 2006

Diamantová voda

Slyšeli jste někdy o diamantové vodě? Já se o ní poprvé dozvěděla před časem a nedávno jsem dokonce od přítele trochu dostala. Užívá se pro její blahodárné a ozdravné účinky. Pokud se chcete dozvědět více, doporučuji tento odkaz. Je zde důkladně vysvětleno a popsáno, jak se tato voda množí, používá a jak na živý organismus působí.

V tomhle směru jsem střízlivá. Nejsem z těch, co hned bezhlavě uvěří. Ale na druhou stranu, proč to nezkusit?! Účinkům diamantové vody nevadí ani mráz, ani var, takže pokud se člověk chce ujistit o nezávadnosti, může si vodu klidně převařit.
Řídím se heslem, že nejdřív se má člověk osobně přesvědčit, než začne vynášet soudy. Proto jsem se rozhodla DV zkusit i já... A i kdybych nezaznamenala žádnou změnu, začala jsem konečně dodržovat pitný režim a žít zdravěji.
Jestli vás to zaujalo a máte zájem účinky DV také vyzkoušet, můžete mi napsat. DV se šíří lidmi, co ji užívají, zdarma.

1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat