pátek 22. září 2006

Spřízněná duše

Mám milující rodinu a věrné přátele. Ale až donedávna mi chyběl někdo, s kým bych sdílela stejné myšlenky. Někdo, s kým bych si skvěle rozuměla. Někdo, kdo by mi vléval energii do žil... Myslím, že jsem našla svou spřízněnou duši.
Opravdu mě nenapadají vhodná slova, kterými bych tuto osobu mohla popsat, takže se opět raději uchýlím k citaci:
"Jsem neobyčejný svou obyčejností, jsem prostý jako barevný podzim. Jsem svou samotou poražen, jsem rytíř, jenž touží být šípem lásky zasažen."
A nakonec vzkaz:
"Nezapadám do toho puzzle, které si říká dav. Mám rád muziku, sport (zvláště hokej), mám rád filmy, i divadlo. Ale nezbožňuju, idol nehledám. Mým idolem je Země a její lidé. A proto vás všechny prosím! Zachraňte Zemi!!! Je to jediná planeta s čokoládou..."

1 komentář: