pondělí 24. července 2006

Významný den

Pondělí 17.7. byl pro mě významný den hned z několika důvodů. Za prvé jsem se dozvěděla datum, kdy mi sundají rovnátka. Což je pro mě úžasná zpráva, když se s nima otravuji už přes dva roky. Za druhé jsme tohle odpoledne odjížděly s Jančou na chatu. Jen si to představte: poklidný týden strávený na chatě jen ve společnosti kamarádky a jejího trhlého psiska. :-P Kdo by se netěšil, že? Taky jsme si to patřičně užily. Jediné, co nám křížilo plány, bylo to nesnesitelné horko a dusno. Nutné procházky (kvůli venčení Jessiny) jsme tudíž omezily jen na hoďku v podvečer. Ale i tak jsme se vracely zničené. Tedy nejvíc jsem byla zničená já, po předchozím týdnu lenošení a nic nedělání. =D No a třetím důvodem byl potěšující fakt, že jsem ten den měla svátek. I když pár lidem trvalo, než si to uvědomili, a tak poslední gratulaci prostřednictvím sms jsem dostala až ve středu. =)

2 komentáře: