neděle 18. června 2006

Astrální cestování

Někdy si myslím, že už mě nic nemůže zaskočit. Ale vždycky nakonec zjistím, že je ještě tolik věcí, o kterých jsem v životě ani neslyšela! Jako tuhle... Bavily jsme se s mojí velmi dobrou kamarádkou Janou a ona mezi řečí zmínila pro mne naprosto neznámý pojem, a to astrální cestování. Nevím, jestli má tak skvělé přesvědčovací schopnosti nebo se pro všechno snadno nadchnu, ale začala jsem se o to více zajímat.
Představa, že bych se pomocí své mysly mohla podívat na místa, kde se mi tak líbilo, ale i na místa, kde jsem ještě nikdy nebyla, je pro mne nesmírně lákavá. Samozřejmě je to i otázka víry. Spousta lidí si možnost astrálního cestování nechce připustit. Já věřím tomu, že naše mysl skýtá mnohá tajemství a ani zdaleka nedokážeme její schopnosti plně využít.... O astrálním cestování je na internetu nepřeberné množství informací, stačí si jen vybrat. Také jsem si na jedny takové stránky najela, důkladně je prostudovala a ještě téhož večera jsem se zkusila řídit pokyny. Všechno je otázka cviku, ale nejdříve je zapotřebí umět se zcela uvolnit. První překážkou pro mě bylo umět správně dýchat. To jest dýchat až do břicha. Pak je doporučeno ležet v posteli, mít zavřené oči, aby vás nerozptyloval zaostřený obraz, mít dostatek klidu a jistotu, že vás nikdo nevyruší. Existuje mnoho dalších rad a pouček, ale ne všechny jsou pravdivé. Každý má s astrálním cestováním trošku jiné zkušenosti. Moje zkušenosti odpovídají době, po kterou se o to zajímám. Jsem teprve na začátku a potýkám se s úplným uvolněním, které je nesmírně důležité. Ale věřím, že časem se dostanu dál... Pokud ne, najdu si holt jinou činnost, při které se mi bude dobře usínat. =)

2 komentáře:

  1. Mám recept na dýchání do břicha:-) Získal jsem ho před lety na zajímavých soustředeních lounského dívčího sboru Kvítek, kam jsem jezdil "na lov":-) Jde o to představovat si, že dýcháš otvorem ve spodní části hrtanu, pak to funguje automaticky a nemusíš se vůbec soustředit na břicho a jeho pohyby... ovšem zítra to asi lépe osvětlím prakticky před, při či po dějepisu;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doporucuju nastudovat holotropni dychani.Ale upozornuju ze s tim neni sranda a je potreba postupne zvladat krok pokroku tuto dovednost.Jinak to muze byt velmi nebezpecne.Astralni cestovani se provadi pomoci (a ackoli to zni docela zvlastne) rohu mistnosti, kde se krizi a spojuji energie. Pusobi to jako vytah.Staci se po dukladnem uvolneni a prechodupres hladinu Alfa, mentalne premystit do onoho rohu mistnosti.Myslenka je energie.Astralni rovina je citliva prave na myslenku.Pokud jsme schopni udrzet koncentrovanou mysli kuprikladu pred ocima obraz tuzky, v atralnu se okamzite tuzka objevi "zhmotnena" a bude po celou dobu, pokud jsme schopni udrzet myslenku celistvou,jinak se rozplyne.Ale to uz je trosku mimo cestovani.Muzu vsechny ujistit, ze astralni cestovani ovladaji. Kazdou noc. Rika se tomu sneni :o) a mozek je schopen vybavit si jen mnohdy nesouvisle utrzky.Presto stastnou cestu.Martin

    OdpovědětVymazat